onsdag 11. november 2009

Logg

Mandag 2 November

Klokken 10.00 kom jeg på Solid oasen. Hanne som har deltids jobb der var hun jeg hilste på, Solgunn, sjefen kom senere på dagen. Butikken Solid på oasen er en av de største i Norge, så i mitt tilfelle har jeg sitt en større butikk som for eksempel H&M. Men i hvert fall begynte jeg med å gå rundt i butikk, retter sagt ”bli kjent” med butikken, produktene og varene. Jeg tok bilder av alle klær i hele butikken. Og fikk byttet klær på en dukke, med nye varer som kom inn. Jeg pakket opp varer, og tok på priser. Deretter fant i plass til dem i butikken. Fordi alle nye varer skal henges eller legges på plass i butikken med en gang. I butikken er det masse klær, og liten plass. Men varene vises veldig godt pga av mye belysning. Denne dagen var også litt spesiell for Solgunn (sjefen) i og med at hun fikk besøk av ei jente fra en annen by som skulle bli butikksjef og hun skulle da lære det meste i denne butikken. Klokken ble sagt men sikkert 16.00, og da var det på tide å gå hjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar